2011. március 25., péntek

Március

Az elmúlt napok nem teltek eseménytelenül,s bár itt a jó idő,maradnak az esték amit a gyurmázással tölthetek.Karinának nemrég volt a névnapja,és készült neki egy nyaklánc,ezekkel a képekkel kezdem a márciusi bejegyzést:

Sokrózsás szívecske 
Kaptam egy katicás szett megrendelést,de mivel még az alkatrészekre-kellékekre várnom kell,így csak darabokban tudom megmutatni a"szereplőket".Később hozom a képeket a kész ékszerekről.   

   Készítettem pár mobil díszt,papucsot,hamburgert,málnát,epret-ez utóbbi fejlesztés alatt,mert nagyon nem tetszik nekem.                                                                                                                                                                  

  A következő kép  egy  "szerelmes nyaklánc" terv,ha befejezem,hozom a képet.







A sokrózsás szívmedál alapján készült egy gyűrű is

És  egy kis illúzió,sütik

 Remélem a tulipános képpel becsalogatom a Tavaszt is:)Megrendelésre készült a fülbevaló,aztán meg sem álltam,és medált is csináltam



Ez pedig egy korona füli,a szórógyöngyös megoldás több felvonást igényelt,"sikerült "fotózás közben is többet lemorzsolnom belőle,de korrigálás és többszörös lakkozás után immár stabilan állnak.


Málna fülbevaló:   


                                                                                                                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése