2011. április 15., péntek

Süthető gyurma-Játék a Facebook oldalon

A húsvéti nyuszis játékra készítettem asztali díszt.Az ötlet megálmodója az én igen humoros és kreatív Férjem.Természetesen az én képességemet meghaladta az eredeti terv,ami az elkészült alkotástól még viccesebb volt.Ami maradt belőle azt láthatjátok a fotón.A sztori pedig hozzá...
az én húsvéti nyulam megirigyelte a télapó szánkóját,és ellopta azt:)Báránykákat kötött Rudolf helyére,és vödörrel jár locsolkodni,láthatod mennyi tojást zsebelt már be:)
Sajnos a sorsoláson nem mellém szegődött a szerencse,de ezúton használnám a fotókat arra,hogy Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánjak Mindenkinek!











5 megjegyzés:

  1. Szió!
    Nagyon helyes ez a nyuszi, az igazi csúcs pedig a szánkón áthúzott fenyőfa :))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm szépen,nagyon jól esik a visszajelzés!

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Én is csak dicsérni tudom az ötletet és a kivitelezést! Nem lehetett kis meló! Most nézem, hogy itt vagy a szomszédban (én Polgárdiban lakom), további kellemes gyurogatást, és mutizz még nekünk ilyen szépségeket!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm,egy "profi gyurmás"szájából nem semmi az elismerés:)Bizony,dolgoztam rajta eleget,több lépésben sütöttem,stb..Jó hogy itt vagy a közelben,hátha egyszer összefutunk.

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon szép lett!!!Csak ámulok,miket tudsz....

    VálaszTörlés