2011. június 19., vasárnap

Hattyúk

"A hattyú az egyik legkecsesebb szárnyasunk.
Sokan nem is tudják, hogy az örök szerelem jelképe.
Annyira monogám, ha az élete során elveszíti a párját, soha többet nem létesít kapcsolatot.
Így éli le az életét, magányosan"
 http://canadahun.com/forum/blog.php?b=8577

Néhány napja ezekkel az ékszerekkel bíbelődöm,amihez az előző pár sor adta az ihletet.Tegnap éjszaka sikerült befejeznem őket,ma pedig fotóznom.
Azért ezek a sorok elgondolkodtattak...nekem szimpatikus ez a hozzáállás(mármint a hattyúk részéről),és abszolute monogámia párti vagyok...de azért nekünk szerencsénk hogy nem életünk első szerelmével kell leélnünk az életünket -nekem mindenképpen,hiszen akkor nem ezek az emberek lennének körülöttem -akiket nagyon szeretek...
Az első képen látható nyaklánc Karináé lett.A hattyúk tollaival jól elszórakoztam,és a nagy rózsaszín szív nem volt tervbe véve,de nem tudtam jobb ötletet kitalálni arra,hogyan rögzítsem a medált,hogy ne törjön később sem össze.






A következő egy bronz lánc,és mert már nagyon szerettem volna ilyen "lógósat"csinálni,és csak minimális gyurma van hozzá adva,egy szivecske,és rózsa.Ametiszt chipsekkel van díszítve,aminek a lila színét nagyon szeretem,és most bemásolom amit találtam róla:
Az ametiszt egy békés, szellemi kő, ami a magasabb világokkal való kapcsolattartást segíti elő. Ha az ametisztet választotta az azért van, mert nagyon mélyen szeretne kapcsolódni a párjához és felemelő, inspiráló szeretetre vágyik. Feltehetőleg úgy érzi, hogy előző kapcsolataiban túlságosan szerepet játszott az anyagi világ, vagy egyszerúen spirituális szinten érzi otthol magát.
Az ametiszt csillapítja az önpusztító szenvedélyeket és függőségeket okozó viselkedésmintákat.
Új valóságot mutat anélkül, hogy öncsalásra bíztatná Önt.
Az ametiszt a feltétel nélküli szeretet köve, képes felébreszteni bizonyos médiumi képességeket is.

/Ezen azért jót vigyorogtam:)/


 Amikor Karina "kéznél van",modellt áll nekem,hogy hordva is láthassátok az ékszereket:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése